2016. október 27., csütörtök

Információk és ízelítő!

Hellobello!

Na végre ide is eljutottam, hogy most összegezzem, hogy mégis mi várható az ItS további életében.
Ugyan, most egy kis pihenőt fogok tartani, vagyis inkább tartok. Nem hiszem, hogy olyan sokat. Egyrészt, mert a designot meg akarom csinálni, másrészt pedig lassan megindulnak a részek javításai, mert azért már nyitás óta is eltelt év, én pedig csak fejlődtem, így azért egy szintre behozom mindegyiket (valljuk be nem árt, főkép a prológust olvasva xD ). Nem tudom, hogy mennyi időt vesz igénybe, de az teljesen biztos, hogy még karácsony előtt visszatérek. Szerintem december eleje lesz, mikor túl vagyok már a szalagavatómon, és akkor rendesen újra neki tudok ülni.

És amit először szeretnék mondani, az egy hatalmas köszönet! Kedves olvasóim! Köszönöm, hogy mellett voltatok, bíztattatok, olvastatok, és hogy nem engedtétek, hogy abbahagyjam, nem is fogom már! De minden szavatok kincs volt, melyet felém intéztetek és remélem a szintet meg tudom tartani, hogy továbbra is "írótok" lehessek!
Köszönöm, hogy vagytok nekem!

AZonban hogy mit kell tudni a második évadról... Nah, ez már nagyobb lényeg. Aki olvasta az Always Come Back történet kezdeményemet, az pontosan tudja, hogy miről fog szólni, ugyanis az fog ide átkerülni. Így a második évad teljesen másról fog szólni, mint az első, csak majd a végén kapcsolom össze, hogy miről is. ( mu-haha, igen sajnos Anna most kikerül a képből picit...)
Amit viszont bakit elkövettem, hogy azt E/3-ban kezdtem megírni, úgyhogy azon még gondolkodom, hogy átváltok, vagy sem... Végül is nem Anna szemszöge... Nem tudom.
Ami abba az évadba várható:

  • Rengeteg Bucky - minden rész második fele róla fog szólni.
  • Hydra - igyekszem megmutatni, hogy milyen is a Hydra (és miért szeretem :D )
  • Bosszúállók kissé hátra fognak szorulni, maximum az asgardi isteneinknek lesz nagy szava idővel. Thor és Loki, de persze a család többi tagja is.
  • Még több akció
  • Sok-sok vér. 16+-os korhatár tuti, ha éppen nem 18+-os lesz. Ebből következve a dark séma is.
  • Tél Katona program és a KGB

És hát a fülszöveg: Hogy egy kis ízelítőt adjak nektek! :)

1944. október 12. Ekkor kezdődött el minden.
1945. november 14. Ekkor kezdődött újra el. Hogy mi? AZ! Egy program, melynek részese voltam, mely elvett tőlem mindent. Lakhelyet, ismerősöket, családot, nevet, minden adatot, emlékeket... Nem rendelkeztem semmivel, csak a testemmel és fegyverrel. Ez tesz azzá, ami vagyok, ez vagyok ÉN! De kicsoda? Valamikor Hannah Herrmann néven hívtak, ma már csak... Voltam hármas, majd ötös. Először Zolanál, majd Karpovnál, végül pedig én lettem a Hóhér. Egy feladatom van: követni a parancsot. És soha nem is lesz több...
De 1991. december 16.-án változott a felállás.
Napjainkra pedig én változtam meg. Báb voltam és ember lettem. A Hydra, a KGB fegyvert alkotott, mely élt és mozgott, de egy napon ez is átalakult... Csak egy golyó kellett, mely kifordított régi önmagamból. 
Veszélyes kezekben minden másképp hat. Veszélyes vagyok? Igen! Mi a feladatom? Megölni a Bosszúállókat! Van menekülési lehetőségem? Nincsen!
A Hóhér készen áll, hogy befejezze azt, amire mindig is tervezték...

1945. Mikor leesett a vonatról és zuhant bele a folyóba... Ez volt az utolsó pillanata. Legalábbis mindenki így hitte, de mikor felébredt, képzése megindult, karját tökéletesítették, még akkor sem jött rá senki, hogy mi folyik körülötte. Csak mikor elkészült a Tél katonája... A világ bővült egy újabb élő fegyverrel, mely arra lett alakítva, hogy végezze el a parancsot, és szemrebbenés nélkül öljön.
James Buchanan Barnes már nem létezett többé, vagy ha igen, akkor az emlékek tengerének legalján, helyére Tél katonája lépett, akinek újabb és újabb feladatot adtak ki. Csak egy idő után, már ő is arra koncentrált, hogy a Bosszúállókat elpusztítsa, még ha a legjobb barátja bővíti a soraikat. Csak hogy emlékezni kezdett...
És a két fegyver találkozott...

Jó olvasást! :)

Addig is puszillak benneteket!
<3

Abeth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Layout by Alessa Belikov